View تحشية آلة Pics. زَرتُشتيان يکي از اقليت هاي مذهبي هستند که در قانون اساسي جمهوري اسلامي به رسميّت شناخته شده اند. لذا به توفيق تصحيح و تحشيه اين كتاب در اين مدت قليل نايل آمده است و گرنه در اضعاف زمان ياد شده ميسور نبود و مع ذلك كله از ارائه تحمل مشاق در عمل فحص و تحقيق كتاب اعراض شده است , به اتكاء اينكه آن كس كه ز كوى آشناييست داند كه متاع ما كجايى است و مشك آن است كه خود ببويد , نه آنكه.

مطلوعــ الفرينة - منتديات الشروق أونلاين
مطلوعــ الفرينة – منتديات الشروق أونلاين from www.lakii.com

بهاييان صلح، وحدت جامعه انساني در جهان، مساوات زن و مرد و مخالفت با تعصّبات ديني، ملّي، نژادي و سياسي را از جمله آراء و آرمان هاي خود مي شمرند. از زمان او ترجمه کتاب مقدس و ديگر آثار مسيحي به زبان ارمني و خطّ پهلوي برجاي مانده است. ﴿وَقُلْنَا يَا آَدَمُ اسْكُنْ أَنْتَ وَزَوْجُكَ الْجَنَّةَ وَكُلَا مِنْهَا رَغَدًا حَيْثُ شِئْتُمَا وَلَا تَقْرَبَا هَذِهِ.

ارامنه در اصول عقايد با کليساي کاتوليک روم مخالف اند و از کليساي سُرياني پيروي مي کنند.

در اواخر قرن ششم ميلادي، هم زمان با شاهنشاهي خسرو انوشَروان، که خود همسري مسيحي نيز داشت، دين مسيح درايران رواجي فوق العاده يافت. بازشناسي مقدمات و زمينه هاي فكري مشروطيت. بهاييان انبياء را مظاهر الاهيّه مي خوانند و در اين باورند که پس ازحضرت رسول اکرم(ص) باب و پس از او ميرزا حسين علي به عنوان مظهر الاهي به جهان آمده اند. إن الحمد لله، نحمده ونستعينه ونستغفره، ونعوذ بالله من شرور أنفسنا، من يهد الله فلا مضل له، ومن يضلل فلا هادي له، وأشهد أن لا إله إلا الله وحده لا شريك له، وأشهد أن محمدا عبده ورسوله.

Leave a Reply